loading...
تی تی مد
فروش ویژه کیف رولی لوازم آرایش Roll N Go
 کیف آرایشی رولی roll n go
[k][t]
قیمت : 18000 تومان
ساعت GUCCI طرح LOVE (اصلی و اورجینال)

قیمت : 20,000  تومان
[k][t]
فروشگاه
 عینک طرح Sertino flower ]
[k][t]

تی تی مد بازدید : 615 یکشنبه 29 تیر 1393 نظرات (0)

استاتوس  تیرماه,پیامک, تیرماه,93,جدید,پیامک,استاتوس اس ام اس,پیامک اس ام اس,جدید اس ام اس,93 اس ام اس, تیرماه اس ام اس,احساسی اس ام اس,عاشقانه اس ام اس,استاتوس عاشقانه,پیامک عاشقانه,جدید عاشقانه,93 عاشقانه, تیرماه عاشقانه,احساسی عاشقانه,استاتوس احساسی,پیامک احساسی,جدید احساسی,93 احساسی, تیرماه احساسی, تیرماه,جدید  تیرماه,93  تیرماه,اس ام اس,عاشقانه,احساسی


 

کمی از مرا بده

بروم کمک بیاورم

بیشتر عاشقت شوم !

~~~~~~~~~~~~~~~

ماه را مـــی بوسم

دهانم بوی ” تو” را می گیرد !

~~~~~~~~~~~~~~~

من فقط ساز “تو” ام

تنها ” تو” نوازشم کن

تنها  “تو”  مرا بنواز !

~~~~~~~~~~~~~~~

چشمهایت حرف می زنند و لب هایت پلک

کدام را ببینم؟!  کدام را ببوسم؟!

~~~~~~~~~~~~~~~

 

کار دیگری نداریم من و خورشید

برای دوست داشتنت

بیدار می شویم هرصبح !

~~~~~~~~~~~~~~~

این گل ها که می بینی

گل نیستند، “تویی”

تکثیر شده ایی !

~~~~~~~~~~~~~~~

بدهکار هیچکس نیستم

جز همین ماه،که “تو” را مدام به یادم می آورد !!

~~~~~~~~~~~~~~~

هرصبح با صدای عطر “تو” بیدار می شوم

کوکِ ساعت بهانه است !

~~~~~~~~~~~~~~~

دیوانه ایی دیروز از یک ماهی انتظار پرواز داشت

شگفتا؛مثل این ست که از من بخواهند فراموشت کنم !!

~~~~~~~~~~~~~~~

خدا وقتی گونه هایت را می تراشید

لب هایت را می بافت

پاهایت را بنا می کرد

دستانش نمی لرزید ؟!

~~~~~~~~~~~~~~~

کاش لبخند بودم

درست روی لبت

نقش می بستم !

~~~~~~~~~~~~~~~

“تو” با همه ی جهان فرق داری

و من عاشق همین حس تبعیضم !

~~~~~~~~~~~~~~~

خبرت هست که بی روی تو آرامم نیست........؟

آره یا نه.......؟

~~~~~~~~~~~~~~~

همین مسیر را مستقیم برو

میرسی به یک دو راهی

یکی به من ختم میشود

و دیگری به ختم من!

~~~~~~~~~~~~~~~

مــن نه "مـــجــنــونم" نه "فـــرهاد" ولــی بی گــمـــان راه اونــارو مــیرم،نـــمــی

خـــوام

مـــثـل "شــیرین"لـیــلــی" به درد "عــــــــشــق" بـــــســوزم...!

~~~~~~~~~~~~~~~

ﻫﺮ ﺑﺎﺭ ﮐﻪ ﺗﻮ ﺭﺍ ﯾﺎﺩ ﻣﯽ ﮐﻨﻢ ﮔﻢ ﻣﯽ ﺷﻮﺩ ﺗﮑﻪ ﺍﯼ ﺍﺯ ﻣﻦ؛ﺩﺭ ﻣﻦ! ﻫﻤﯿﻦ ﺭﻭﺯﻫﺎﺳﺖ

ﮐﻪ

"ﺗﻤﺎﻡ ﺷﻮﻡ..."

~~~~~~~~~~~~~~~

اکنون اگر چه در قلبم نیستی،اما به حجم تمام سکوتی که در قلبم گذاشتی،دوستت دارم...!

~~~~~~~~~~~~~~~

چشمان تو تنها چراغ "سبز"یست که مرا "متوقف" کرد..!

~~~~~~~~~~~~~~~

گفتی دوستت دارم

و من به خیابان رفتم...

فضای اتاق برای پرواز کافی نبود...

~~~~~~~~~~~~~~~

سر به سر رویاهایم نگذار ...

مگر نمی بینی آرام گرفته اند تا رویاهای تو به سرانجام برسند ....

~~~~~~~~~~~~~~~

یک صندلی نزدیک تر به تو نشستن

چند قدم بیشتر با تو راه رفتن

خوشبختی

کوچکترین لحظه های حضور توست !

~~~~~~~~~~~~~~~

عــــــــاشـــــــقانه ساده ی من. . .

هنوزم دوسش دارم...

همین!!!

~~~~~~~~~~~~~~~

حــــــــیـــــــــــف کــــــه بـــرای مـــن جـــــــایــــگــــزیــــن نــــداری و تـــــکی .

واگـــــرنـــــه به خـــــدا تــــــا الـــــان تـــعـــــويـــضــــــت کـــــرده بـــــودم

~~~~~~~~~~~~~~~

باز هم بوی تورا میشنوم..........میدانی؟؟؟

درباغ شکوفه نارنج میچینند.....

~~~~~~~~~~~~~~~

الهی برسد شبی که گوش تلفن کر!!!

دوستت دارم را در گوش خودت بگویم

~~~~~~~~~~~~~~~

ﺁﻏــﻮ ش ﻣﻦ ﻓﻘﻂ ﺍﻧﺪﺍﺯﻩ تــو ﺟـــــــﺎ ﺩﺍﺭﺩ ...

ﺍﮔﺮ ﺧـــــــﻮﺏ ﮔـــــــﻮﺵ ﮐﻨﯽ

ﺍﯾﻦ ﺿﺮﺑـــــــﺎﻥ ﻫﺎﯼ ﺗﻨﺪ ﻭ ﭘﯽ ﺩﺭ ﭘﯽ ﻗﻠﺒـــــــﻢ ﺭﺍ ﻣﯽ ﺷﻨـــــــﻮﯼ

تــو ﺭﺍ ﻓﺮﯾـــــــﺎﺩ ﻣﯽ ﺯﻧﻨﺪ ...

ﻣﺨـــــــﺎﻃﺐ ﮐﻼﻣـــــــﻢ ﮐﻪ ﻫﯿﭻ ...

ﻣﺨﺎﻃﺐ ﺿﺮﺑـــــــﺎﻥ ﻫﺎﯼ ﻗﻠﺒـــــــﻢ ﻫﻢ تــوﯾﯽ ...

~~~~~~~~~~~~~~~

چــــِشـــمایـــه "تـــو" خـــودِش یــة اِســـتـِـراتـِــژیـــة

واســـه اَســیـــر کـَــردَن مَــــن...

~~~~~~~~~~~~~~~

" سال هاست معلقم

در آسمان چشمانت

یا دستم را بگیر

یا رهایم کن

تعلیق، فقط به کار قصه ها می آید ... ! "

~~~~~~~~~~~~~~~

چقدر شیرین است....

...یاد تو بودن!

در این روزگار تلخ...

~~~~~~~~~~~~~~~

صورتت شعر است و هر یک تار زلفت مصرعی

شعر را یک مصرعِ پیچیده زیبا می کند....

~~~~~~~~~~~~~~~

ریه ها اندامهای بیخودی هستند،

برای تنفس

در هوایی که تو نباشی...

~~~~~~~~~~~~~~~

تـــــــــــــو

تمام الفبا می شوی

و مـــــــــن

دوباره باید یاد بگیرم

که چطور

می شود نوشت!

~~~~~~~~~~~~~~~

▌│▌▌│▌▌▌│▌▌│▌▌▌│
   └└└└└└└└└└└└└└└ 

.من مثل پیانو هستم ، مرا بنواز تا ببینی چه ریتم زیبایی دارم. . .

~~~~~~~~~~~~~~~

خوشبختی داشتن کسی ست

که بیشترازخود ، تو را بخواهد

و بیشتر از تو … هیچ نخواهد . . .

~~~~~~~~~~~~~~~

زندگی را بی بهانه میخواستم

ولی غافل از اینکه داشتن تو

قشنگترین بهانه ام شد . . .

~~~~~~~~~~~~~~~

قفس یعنی دهان من

وقتی زبانم روی اسم تو قفل می شود

~~~~~~~~~~~~~~~

در سینمای چهار بُعدی چشمانت

برنده ی هفته سیمرغ بلورینِ بهترین تماشاچی می شوم . . .

~~~~~~~~~~~~~~~

یعقوب یادم داده است ، دلبرت وقتی کنارت نیست

کوری بهتر است از دیدن . . .

~~~~~~~~~~~~~~~

یادت باشد

به خوابم آمدی

بیدارم کنی بِبوسمت!

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
فروشگاه


[t][k]

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2393
  • کل نظرات : 150
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 73
  • آی پی دیروز : 108
  • بازدید امروز : 725
  • باردید دیروز : 182
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4,580
  • بازدید ماه : 7,788
  • بازدید سال : 71,253
  • بازدید کلی : 2,982,375
  • فروشگاه




    قيمت فقـط : 15.000 تـومان