پیامک تیر,دو عشق,تیر,93,دوستت دارم,دو عشق,پیامک جدیدترین ,دو عشق جدیدترین ,دوستت دارم جدیدترین ,93 جدیدترین ,تیر جدیدترین ,عاشقانه جدیدترین ,اس ام اس جدیدترین ,پیامک اس ام اس,دو عشق اس ام اس,دوستت دارم اس ام اس,93 اس ام اس,تیر اس ام اس,عاشقانه اس ام اس,پیامک عاشقانه,دو عشق عاشقانه,دوستت دارم عاشقانه,93 عاشقانه,تیر عاشقانه,تیر,دوستت دارم تیر,93 تیر,جدیدترین ,اس ام اس,عاشقانه


صبرت که تمــــــوم شد نـــــرو ...

معرفت تازه از اینجــــــــا شـــــــــروع میشه...!!!


برای خواندن این اس ام اس ها به ادامه مطلب بروید...


من اهل دیـاری هستم ڪـﮧ ....

دخــتر و پـسـر بــــآ دو جملـﮧ ' عربے ' بـﮧ هــم " محرم " میــشونــد ،

اَمـــآ بـــآ یکـــ دنیــــآ عشـــق نـﮧ !

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

ﺑﻌﻀــــ ــﯽ ﻋﮑﺴﻬــــ ــــــﺎﺭﻭ ﻭﻗﺘــﯽ ﻣـــﺮﻭﺭ ﻣﯿﮑﻨـــ ـــﯽ

ﻣﯿﮕـــ ــﯽ :
ﯾﺎﺩﺵ ﺑﺨــ ـــﯿﺮ . . . !!
ﺍﯾﻨﺠـــ ــﺎ ﻫﻨـــ ـــﻮﺯ آدم بود !!


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

ب دوست داشتنت مشغولم . . .

همانند سربازی ک سالهاست بی خبر از اتمام جنگ در مقری متروکه نگهبانی میدهد . . . !


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


کاش میشد زمان را

در گرمی تب و تابِ یک هم آغوشی ِعاشقانه
در یک عصر پاییزی
برای همیشه نگاه داشت ...


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


ایـــن روزهــــا خــوابــــم نمـی آیــد …
فـقــط مـــی خـــوابـــــم
کــــه بیـــــدار نبــــاشــــم!


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


برای تصاحبت نمی جنگم!

احاطه ات نمی کنم تا مال من شوی!
با رقیبان نمی جنگم!

عشق تملک نیست، تعلق است!

ولی اگر بیایی و بمانی،
برای با تو ماندن، با دنیا می جنگم



* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *



قله قاف که سهل ست

من  قله کاف، لام، میم، نون و واو ...

را هم به خاطرت فتح می کنم !

اما تو با تمام مردانگی ات مرد باش . . .

اگر سراغ نگاهت را گرفتند بگو واگذار شده !



* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


به تو بدهکارم...

دست کم يک جان براي هر لبخندت ....! 


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *



من قفل دلم را به ضریح تو بستم.....خورده ست گره چشم تو با دو چشم مستم
شب ها زخیال تو به خوابم باشد.....رویای خوش دست تو در میان دستم



* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


در دلم عشق تو دارم نازنین...بی تو,این قلب پریشان را ببین...
وصل تو با من چو یک رویا شده...ترسم آخر بی تو باشم در زمین...

.
.
.



در عشق از عشق خود آموختم...عاقبت هم در فراقش سوختم...
من دلم را دادم اما رفته بود...چشم بی آبم به راهش دوختم










زندگی ساز و غم و انده و است...مشکل و غصه و درد انبوه است...
به همه غم ها و با مشکل بساز...آنکه با دنیا بسازد کوه است....





آتش عشقت مرا بیچاره کرد...در به در,بی خانمان,آوره کرد...
خود ندانستی و رفتی از برم...درد دوری ات دلم را پاره کرد...






بختم از روز ازل گشته سیاه...عشق من در اوج و من در کنج چاه...
در پی عشقم روم اما چه سود...سوزنی گشته در این انیار کاه...




* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *



مشکی پوشم از غم و درد و عذاب....اسمان چشم من گشته پر آب
این غم و درد و عذاب تا کی خدا؟...چشم من بیگانه شد شب ها ز خواب



* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


ای اجل تا کی بشینم چشم به راه...چون اسیری گشته ام در کنج چاه
مرگ من از زندگانی بهتر است...زندگانی میکنم با اشک آه...



* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


عشق من بی تو نمیمانم,بمان...چون نباشی ,خیس اشک است آسمان...
گر بمانی من در اوجم,من خوشم...گر روی,دیوانه ای بی خانمان



اس ام اس جدید 93


دلم پر میکشد خندیدنت را...بپا ارزانی ام ده دیدنت را...
از این درد فراقت کور گشتم...دور چشمم را بکش پیراهنت را...


اس ام اس جدید 93


در قمار عاشقی بازنده ام...یارم ارباب است و من هم بنده ام...
گرچه یار آرد سرم صدها بلا...دل ز عشق غیر یارم کنده ام...



* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *



من چو ماهی در کنار ساحلم...کز دل عشقم جدا مانده دلم...
با تو دریای پر از امواجم ...وبی تو چون "لوت"و"کویر"بی حاصلم...



* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


عشق من اکنون نصیب دیگری ست...خنده هایش در نبودم دیدنی است...
من اسیر,او بی خبر از درد من...درد این  دوری مرا افسردنی ست...



* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


عاشقان,مجنون آن شیدایی ات...گشته ام دیوانه از زیبایی ات...
بی تو در این دنیا,دگر من نیستم...عشق من,دریایی و من ماهی ات...



اس ام اس عاشقانه جدید




باز هم باید تمنایت کنم...جان خود قربانی پایت کنم...
وای از آن روز ی که تو ترکم کنی...پس بایست,باید تماشایت کنم...




اس ام اس عاشقانه جدید


عاقبت با غصه هایم میروم...زین جهان با خود کفن من می برم...
گرچه در خاکم ولی در هر زمان...یک دم از وصل تو با جان میخرم...

.
.

.
ای خدا بخت مرا بد یسته اند....قلب من را مردمان بشکسته اند
جز تو هر کس را به یاری خواندمش...دیدم از همراهی با من خسته اند