loading...
تی تی مد
فروش ویژه کیف رولی لوازم آرایش Roll N Go
 کیف آرایشی رولی roll n go
[k][t]
قیمت : 18000 تومان
ساعت GUCCI طرح LOVE (اصلی و اورجینال)

قیمت : 20,000  تومان
[k][t]
فروشگاه
 عینک طرح Sertino flower ]
[k][t]

تی تی مد بازدید : 269 یکشنبه 29 تیر 1393 نظرات (0)

پیامک تیر,دو عشق,تیر,93,دوستت دارم,دو عشق,پیامک جدیدترین ,دو عشق جدیدترین ,دوستت دارم جدیدترین ,93 جدیدترین ,تیر جدیدترین ,عاشقانه جدیدترین ,اس ام اس جدیدترین ,پیامک اس ام اس,دو عشق اس ام اس,دوستت دارم اس ام اس,93 اس ام اس,تیر اس ام اس,عاشقانه اس ام اس,پیامک عاشقانه,دو عشق عاشقانه,دوستت دارم عاشقانه,93 عاشقانه,تیر عاشقانه,تیر,دوستت دارم تیر,93 تیر,جدیدترین ,اس ام اس,عاشقانه

امروز نشستم غم فردا خوردم

در دست زمانه خم شدم ، تا خوردم

مانند تو در عشق دو رو باید بود

من چوب همین صداقتم را خوردم

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

ﻭﻗﺘﯽ ﺩﯾﺪﯼ ﯾﮑﯽ ﻣﺜﻞ ﻧﻮﮎ ﭘﺮﮔﺎﺭ ﻫﻤﻪ ﺟﻮﺭﻩ ﭘﺎﺕ ﺛﺎﺑﺖ ﻭﺍﯾﺴﺎﺩﻩ

ﻫﺮﻃﻮﺭ ﺑﭽﺮﺧﯽ ، بکشی ، ﺗﮑﻮﻥ ﻧﻤﯿﺨﻮﺭﻩ

ﺗﻮﺍﻡ ﺩﻭﺭﺵ ﺑﮕﺮﺩ ؛ ﺩﻭﺭﺵ ﻧﺰﻥ …

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

سیگار بکش ؛

بغض کن ؛

گریه کن ؛

دق کن !

ولی با آدم بی ارزش درد و دل نکن …

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

بعضی ها بیشتر از دو ریال نمی ارزند،اما چون ما پول خـُرد نداریم، دچار سوء تفاهم می شن

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

مسواكم شعورش ميرسه كه بايد برا يه نفر باشه
اما بعضيا نه

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

این عاشقانه ها کـه به تـو گفتـم

کوه به کوه می گفت بهــم می رسیدند !

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

” ﻋـﻘـﺎﺏ ” ﺑﺨﻮﺍﺩ ﺍﺯ ﻣﺤﻠﻤﻮﻥ ﺭﺩ ﺑﺸﻪ، ” ﺑﺎﻝ ” ﻫﺎﺵ ﺭﻭ ” ﺑﺎﺝ ” ﻣﯿﺪﻩ …

ﺗﻮ ﮐﻪ ﺟﺎﯼ ﺧﻮﺩ ﺩﺍﺭﯼ ” ﻓﻨﭻ “!!

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

ﺑﻌﻀﯿﺎ ﺯﯾﺮﺁﺑﯽ ﺭﻓﺘﻦ ﺑﺮﺍﻣﻮﻥ !

ﻓﮑﺮ ﮐﺮﺩﻥ ﻣﺎ ﻧﻤﯿﺒﯿﻨﯿﻢ

ﻭﻟﯽ ﺧﺒﺮ ﻧﺪﺍﺷﺘﻦ ﻫﻢ ﺁﺏ ﺯﯾﺎﺩﯼ ﺯﻻﻟﻪ،

ﻫﻢ ﻣﺎﻫﯿﺎﺵ ﺑﺎ ﻣﺎ ﺩﻭﺳﺘﻦ !

آﺭﻩ . . .

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

عزیزم . . .
به { مارک } لباست نناز . . .
به { مارک } نیس که . . .
به ذات آدمه . . .
وگرنه { گاو } لباسش صد در صد چرم خالصه !

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

من و تو ما شدیم ولی نمیدانستم که مایمان اوازی میشود
برای گاوی که در طویله ی دلت مخفی کرده ای !

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

قلبی خاکی داشتم ، آدما خیسش کردند
گِل شد ، بازی کردند ، خشک شد ، خسته شدند
زدند شکستند ، خاک شد ، پا رویش گذاشتند ، رد شدند . . .

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

هرگاه خبر مرگم را شنیدی در پی مزاری باش که بر سنگش نوشته :
ساده بودم ، باختم !

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

یاد گرفته ام دستانم ، این بار که یخ کرده اند !
دیگر دستانت را نگیرند
آستین هایم از تو با وفا تر و ماندنی ترند . . .

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

سخت است تحمل ثانیه هایی که نمیگذرند
سخت است تحمل شب هایی که صبح نمیشوند
سخت است تحمل زخم زبان هایی که هر روز تلخ تر میشوند
سخت است تحمل آدم هایی که هر روز از خدا دور تر میشوند !

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

درد دارد به خاطر کسی که با نسیمی میرود ، خودت را به طوفان بزنی !

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

ساده پا پَس می‌کشم
هرچند
هیچوقت پای من وسط نبود . . .

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

دیــــــــگر خاموش شده ای در من ،
درست مثل سیگاری نیمه که پرت کرده باشند میان جوی …

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

بدترین رفیقها اونایی هستند که یه روز برای درد دلهات، دلسوزی می کنندو یه روز دیگه با همون درد دلها، دلت رو می سوزونند

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

بودنـــــت همچــون نبـــودنـــــ اســت !

وقتی بودنــــت مــرا به وَجـــــد نمی آورد

پس نبـــودنت هم مـرا رنـــــــج نمی دهد !

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

اینکه میخوای هر روز با یکی باشه مهــم نیست

فقط سعی کن یه روزم خودت باشــی . . .

خودِ خودِ خودِت . . !

اونوقته که دیگه افتخاراتـــ میشه افتضاحاتـــ !

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

دوست عزیزم

فهمیده ی دیروز و نفهم امروز …

هیچ وقت بخاطر جنس مخالف ،

جنس موافق رو ارزون نفروش ضرر میکنی !

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

شخصیت منو با برخوردم اشتباه نگیر…

شخصیت من چیزیه که من هستم…

اما برخورد من بستگی داره به اینکه تو چی باشی…

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

حوّایت می‌شدم

اگر سیبِ سرخی داشتی

حیف «آدم» نیستی . . !

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

تو بگو طلاس …

وقتی از چشم افتاد قاطی آشغالاس…

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

ﺑﻌﻀﯿﺎ ﻣﺜﻞ ﭘﺎﺩﺭﯼ ﻣﯽ ﻣﻮﻧﻦ

ﺑﺎﯾﺪ ﺭﻭﺷﻮﻥ ﻭﺍﯾﺴﺘﯽ و ﮐﻒ ﮐﻔﺸﺘﻮ ﺗﻤﯿﺰ ﮐﻨﯽ ﻭ ﺍﺯ ﺭﻭﺷﻮﻥ ﺭﺩ ﺷﯽ

ﺍﯾﻦ ﮐﺎﺭﻭ ﻧﮑﻨﯽ ﻓﮑﺮ ﻣﯽ ﮐﻨﻦ ﻓﺮﺷﻦ !

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

این روزا از هر دستی که بدی

از همون دست بدهکار میشی !

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

آرام بر گونه هایم میلغزد تاوانِ بی فکری های دیروز

کاش بیهوده نمی تاختم !

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

مهم نیست متولد دهه پنجاه یا دهه شصت یا دهه هفتاد باشی

مهم اینه که “انسان” باشی !

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

بوی تعفن گرفته ای ام!!!لحظه هایم همه بوی تو می دهند!!!

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

"من" را فـــــــــــــروخت و با پولش "او"را خرید... هـــــــــه,چقدر ارزان بودم!!!!

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

با اینکه بوئی از پاکــــــی نبرده بودی....امــــــــــا با رفتنت آب پاکی روی دستم ریختی....

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

در دفتر زدندگی ام....سطر اشتباهی بودی,که گرچه با غلط گیر پاک شدی....اما لکه های غلط گیر مدام اشتباهم را به رخم میکشید....

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

خواستی سایه بالا سرت باشم...و من چقدر ساده برایت نقش چتری شدم....که بعد از بند آمدن باران کنار خواهد رفت....

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

به بعضی ها باید گفت هــــی‌ فـــلانــی
نردبـــان هــوس را بـردار و از اینـجـا بــرو
با ایــــــن‌ چــیــــزهــا قـــدت به عــــشــق نـمـی رسد
عـــشـــق بـــال مـــی‌خــواهــد کـه تـــو نـــــــداری

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

رابطه ها شدن قضیه اون یارو که پوست موز دید گفت:
اه باز باید بخورم زمین

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

هستی هستم نیستی هستن

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

به پای علف هرز هر چقدر آب و کود بریزی واست میوه نمیاره مراقب باش برای کی و چی وقت میذاری

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

بعضی ها رو باید
همیشه
تشنه محبت نگه داشت
چون سیر که شوند هار می شوند

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

میگویند با دوستان مروت با دشمنان مدارا
اما مشکل این است که این روزها نمیتوان آنها را از هم تشخیص داد

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

سگ بودن اخلاقم به دلیل گرگ بودن اطرافیانم است

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
فروشگاه


[t][k]

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2393
  • کل نظرات : 150
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 77
  • آی پی دیروز : 108
  • بازدید امروز : 895
  • باردید دیروز : 182
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4,750
  • بازدید ماه : 7,958
  • بازدید سال : 71,423
  • بازدید کلی : 2,982,545
  • فروشگاه




    قيمت فقـط : 15.000 تـومان