loading...
تی تی مد
فروش ویژه کیف رولی لوازم آرایش Roll N Go
 کیف آرایشی رولی roll n go
[k][t]
قیمت : 18000 تومان
ساعت GUCCI طرح LOVE (اصلی و اورجینال)

قیمت : 20,000  تومان
[k][t]
فروشگاه
 عینک طرح Sertino flower ]
[k][t]

تی تی مد بازدید : 417 دوشنبه 20 بهمن 1393 نظرات (0)

http://up.titimode.ir/up/titimode/Funny.jpg

یه دوست پسر دارم که نه تیپ داره نه قیافه نه جذابه نه خوشتیپ

ولی با کل دنیا عوضش نمیکنم … چون کلی مهربونی داره و

یه پورشه کوروک قرمز مدل ۲۰۱۴ که البته کنار در سمت چپش یه خش افتاده

ولی خشه اونقدرا بزرگ نیست که تو رابطمون خطشه ای وارد کنه :|
.
.
.

.
.
.
نزدیک بود سره جلسه امتحان بالای ورقه به جای نام و نام خانوادگی یوزر نیم پسووردمو بنویسم

والا مگـه حواس میزارید
.
.
.

.
.
.
ملت از مسافرت برگشتن آلبوم آپ کردن ۱۹۸تا عکس توشه

بعد من رفتم مسافرت ۱۰ تا عکس گرفتم تو ۹تاش شاخ گذاشتن واسم

تو اون یدونم که شاخ نذاشتن چشام بستس!!
.
.
.

.
.
.
کیا یادشونه ؟؟؟؟

وقتی معلممون سرش شلوغ بود، برگه های امتحانی رو می داد به شاگرد اول کلاس تصحیح کنه…

بعد شاگرده می رفت کنار معلم می نشست،

از قضا وجدان کاریشم خیلی بالا بود ،

خودتو می کشتی هم نمره ات ۲۵% اینور و اونور نمی شد..
.
.
.

.
.
.
هیچ وقت امیدتونو از دست ندین

کپک هیچ وقت فکر نمیکرد پنی سیلین بشه !
.
.
.

.
.
.
بالاترین لذت دنیا اون دو سه ورق کالباسیه که تو راه بین مغازه تا خونه می چپونی تو دهنت.

بقیه مسائل فقط ادای لذت رو درمیارنه
.
.
.
جوک های جدید

.
.
.

تــا حـالا کـسی رو در حــد مرگ دوســت داشـتی ؟؟
.
.
.
.
.
.
داشـتی که داشـتی !
والـا به من چـه !
راســتش من این حــسو نـسبت به خـودم دارم ^ـــ^
ولی ایــن کـودک درونـــم لـج کرده میـگه من دوســت ندارم :|
بـاهاش چـیکار کنم ؟
کـسی راه حــلی داره ؟
.
.
.

.
.
.
همه وقتی عشقشون ازشون تعریف میکنه میگه: عزیزم . مهربون . خوشگلم
حالادیروز مخاطب خاصم اومده از من تعریف کنه میگه :
خوشم میاد سوسول نیستی .
قالتاقی .
قالتاق .جانی @_@
چیزی ندارم بگم ی دیقه سکوت لطفن ….
.
.
.

.
.
.
جدیدا وقتی با دوستام میرم بیرون
احساس میکنم رفتیم ماموریت عکاسی برای خبرگزاری اینستاگرام و لاین!
.
.
.

.
.
.
یه دقیقه این متن زیرروبخونید
I and my sister have 15years old
کیاخوندن آی اَند مای سیستِر هَو پونزده یِرز اُلد؟؟؟
.
.
.

.
.
.
ﯾﻪ ﭼﯿﺰی از ﻓﺮﯾﺰر درآوردم ﮐﻪ ﯾﺨﺶ آب ﺑﺸﻪ . ﺗﺎ اﯾﻦ ﻟﺤﻈﻪ ﻣﺸﺨﺺ
ﻧﯿﺴﺖ دﻗﯿﻘﺎ ﭼﯿﻪ اﯾﺸﺎﻻ ﮐﻪ ﺧﯿﺮه . ﺷﺎﯾﺪ ﻧﯿﻤﻪ ﮔﻤﺸﺪم ﺑﺎﺷﻪ ﺗﻮﮐﻞ ﺑﻪ
ﺧﺪا
.
.
.

sms
.
.
.
به نظر من اونهایی که توی این سرما سرویس بهداشتی خونشون گرمه، یکی از ملاکهای اولیه خوشبختی رو دارند

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
فروشگاه


[t][k]

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2393
  • کل نظرات : 150
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 62
  • آی پی دیروز : 108
  • بازدید امروز : 353
  • باردید دیروز : 182
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4,208
  • بازدید ماه : 7,416
  • بازدید سال : 70,881
  • بازدید کلی : 2,982,003
  • فروشگاه




    قيمت فقـط : 15.000 تـومان