loading...
تی تی مد
فروش ویژه کیف رولی لوازم آرایش Roll N Go
 کیف آرایشی رولی roll n go
[k][t]
قیمت : 18000 تومان
ساعت GUCCI طرح LOVE (اصلی و اورجینال)

قیمت : 20,000  تومان
[k][t]
فروشگاه
 عینک طرح Sertino flower ]
[k][t]

تی تی مد بازدید : 225 دوشنبه 20 بهمن 1393 نظرات (0)

پیامک جدید تنهایی و بی کسی دی ۹۳

پیامک جدید تنهایی

صفحه ی آخر شناسنامه زیاد مهم نیست !
گاهی باید تو آیینه خوب نگاه کنی
ببینی هنوز زنده ای یا نه !؟
.
.
.
.
.
تمام ماجرای من…
سه واژه شد برای تو
سه واژه ی جدا جدا…
من و
شب و
هوای تو….
.
.
.
.
.
روی مرز باریکی هستم
جایی ک دلم نه بودنت را میخواهد
و نه نبودنت را…
.
.
.
.
.
اگرچه که کنارم نیستی…
اما به حجم تمام محبتی که در قلبم جا گذاشتی
هنوزم به یادتم…
.
.
.
.
.
سخت میگذرد این روزها…
قرار است از او برای دلم
یک انسان معمولی بسازم…
.
.
.
.
.

این روز ها..
فقط تو را می خواهم..
هــی…!
فلانی به خودت نگیر…
مــــرگ را میگویم…
.
.
.
دنبال کسی نیستم که وقتی میگم میرم بگه : “نـرو”
کسی رو میخوام که وقتی گفتم میرم،
بگه : صب کن منم باهات بیام، تنها نرو…
.
.
.
سفت بغلش کن رفیق…
من هم عادت کرده ام به اینکار.
محکم ببوسش…
نگران نباش
کم کم به این یکی هم عادت می کنی…
زانو ات را میگویم رفیق…
.
.
.
شاید برایت عجیب باشه این همه آرامشم…
خودمانی میگویم ،
به آخر که برسی
فقط نگاه میکنی…
.
.
.
این روزا هم مثل آن روزها تنهایم ، ولی…
این تنهایی بعد از او…
همان تنهایی قبل از او نیست…
.
.
.
ببین…
گفتی من میرم…
گفتم خوش گذشت ، خدافظی…
تو هم رفتی…
حالا میشه بدونم چرا همش تو خواب و خیالمی؟!

.

.

.
از ورژن جدید خودم خوشم میاد…
یه آدم بد
سنگدل
بی رحم
خشک
عصبی
رک
لجباز.
زندگی عوضم کرد…
ولی خوشحالم عوضیم نکرد…
.
.
.
.
.
هـوای سرد ، من را هم سرد کرد…
نسبت به خیلی چیزا…
به خیلی آدما…
فهمیدم باید مثل پاییز رفتار کرد…
سرد سرد…
.
.
.
.
.
بگذار فکر کند مغرور هستم ،
من “دوستت دارم” را تقدیم به هر کسی نمیکنم…
.
.
.
.
.
همیشه از امدن “نـ”بر سر کلمات می ترسیدم!
نـ نداشتن تو…
نـ بودن تو…
نـ ماندن تو…
کـاش اینبار حداقل دل واژه برایم می سوخت
و خبری میداد از نـ رفتن تو برای من…
.
.
.
.
.
چه سخت است نه بتوانی از او بگذری
نه بتوانی با او بمانی
مرگ هم از هیچ دری داخل نمی شود…
.
.
.
.
.
شب ها زیر دوش آب سرد
رها میکنم بغض زخم هایم را
در حالی که همه می گویند:
خوش به حالش چه زود فراموشش کرد…
.
.
.
.
.
گاهی نیاز است دکتر ب جای یک مشت دارو و قرص,
برایت “فریاد” تجویز کند…
.
.
.
.
.
بعد از تو
همه چیز خوب است
الا حالم…
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
فروشگاه


[t][k]

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2393
  • کل نظرات : 150
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 59
  • آی پی دیروز : 108
  • بازدید امروز : 191
  • باردید دیروز : 182
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4,046
  • بازدید ماه : 7,254
  • بازدید سال : 70,719
  • بازدید کلی : 2,981,841
  • فروشگاه




    قيمت فقـط : 15.000 تـومان