loading...
تی تی مد
فروش ویژه کیف رولی لوازم آرایش Roll N Go
 کیف آرایشی رولی roll n go
[k][t]
قیمت : 18000 تومان
ساعت GUCCI طرح LOVE (اصلی و اورجینال)

قیمت : 20,000  تومان
[k][t]
فروشگاه
 عینک طرح Sertino flower ]
[k][t]

تی تی مد بازدید : 590 جمعه 22 اسفند 1393 نظرات (0)
اس ام اس عاشقانه،استاتوس های عاشقانه,استاتوس واتس آپ

اس ام اس عاشقانه






باران‬ كه هيچ …

با ‫‏تو‬ ‏مرگ‬ هم ‫‏عاشقانه‬ است…



اس ام اس عاشقانه





اگر می دانستم انسان ها را به خاک می سپارند

خاک می شدم تا تو را به من بسپارند



اس ام اس عاشقانه





دستش که در دستت باشد

خود به خود کلمه ای بـه نام "سرما ” از لغت نامه ی مغزت

پاک می شود



اس ام اس عاشقانه





به کــــــــه گویم که تو منزلگه چشمان منی

به کـــــــه گویم که تو نوازشگر دستان منی

بـــــــــــه چه سازی بسرایم دل تنهای تو را

به کـــــــه گویم که تو آهنگ دل و جان منی



اس ام اس عاشقانه





یه وقتایی یه غریبه میتونه بهترین دوستت بشه

همونطور که بهترین دوستت هم میتونه

یه روزی برات یه غریبه بشه



اس ام اس عاشقانه




چشـــــــم هایت آشــــــوب به پا کرد !

و مــــــــن لحظه ای از دلم غافل شدم

فقــــط لحظــــه ای …!

وقتی دوباره یافتمش که در جبهه ی تو بود!

خط مقدم …

پای تو ایستاده بود …

تمام قد !



اس ام اس عاشقانه





من ‫‏عاشقانه‬ نمی نویسم

چرا که مخاطب خاص نیست

چون کسی در این زمانه ارزش خاص بودن را ندارد



اس ام اس عاشقانه





دنیا خیال تو نیست

اما بیرون از خیال تو هم دیگر دنیا برای من نیست



اس ام اس عاشقانه





از تو هر چه بگويم ناخود آگاه ‫‏عاشقانه‬ می شود…



اس ام اس عاشقانه





آسمان هم که باشی

بغلت خواهم کرد

فکر گستردگی واژه نباش

همه در گوشه ی تنهایی من جا دارند



اس ام اس عاشقانه





باور کن!

کار من نیست

کار دِل است

دِلم جایی میان نَفَس هایَت گیر کرده است

یا دلم را پس بده یا نفس هایت مال من



اس ام اس عاشقانه





تكرار همه چيزاي دنيا خسته كننده است…

اما تو مثل نفس هستى كه تكرارت

تضمين زندگى من است



اس ام اس عاشقانه





به یاد داشته باش

هر وقت دلتنگ شدی به آسمان نگاه کن کسی است

است که ‫‏عاشقانه‬ تورا می نگرد



اس ام اس عاشقانه





‏عاشقانه‬ دوستت ندارم

چون ‫‏كار‬ عاشقان است

من ‫‏مردانه‬ دوستت دارم

چون ‫‏ضرورت‬ عاشقان است



اس ام اس عاشقانه




من اگر ‫عاشقانه‬ می نویسم

نه ‫‏عاشقـم‬ نه شکست خورده

فقط می نویسم تا عشق یاد‬ قلبم بمانـد

در ایـن ژرفای دل کندن ها و عادت ها و هوس ها

فقـط تمـرین ‏آدم‬ بـودن میکنم

منبع : namakstan.Ir
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
فروشگاه


[t][k]

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2393
  • کل نظرات : 150
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 56
  • آی پی دیروز : 108
  • بازدید امروز : 98
  • باردید دیروز : 182
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,953
  • بازدید ماه : 7,161
  • بازدید سال : 70,626
  • بازدید کلی : 2,981,748
  • فروشگاه




    قيمت فقـط : 15.000 تـومان