loading...
تی تی مد
فروش ویژه کیف رولی لوازم آرایش Roll N Go
 کیف آرایشی رولی roll n go
[k][t]
قیمت : 18000 تومان
ساعت GUCCI طرح LOVE (اصلی و اورجینال)

قیمت : 20,000  تومان
[k][t]
فروشگاه
 عینک طرح Sertino flower ]
[k][t]

تی تی مد بازدید : 506 جمعه 22 اسفند 1393 نظرات (0)
اس ام اس عاشقانه، sms asheghane،پیامک عاشقانه 94


اس ام اس عاشقانه


sms asheghaneh



حال آدم خراب پرسیدن ندارد

اما …

دستانش گرفتن دارد



اس ام اس عاشقانه

sms asheghaneh



دلم نگاه عاشقانه میخواهد

اما از تو

فقط از تو…



اس ام اس عاشقانه

sms asheghaneh



ﮬﻤﯿﺸﮧ ﻧﻤﯿﺸﻮﺩ ﺯﺩ به ﺑﯽ ﺧﯿﺎﻟﯽ ﻭ ﮔﻔﺖ:

تنها امده ام ، تنها میروم

ﯾﮏ ﻭﻗﺘﺎﺋﯽ ﺷﺎﯾﺪ ﺣﺘﯽ ﺑﺮﺍﯼ ﺳﺎﻋﺘﯽ ﯾﺎ ﺩﻗﯿﻘﮧ ﺍﯼ ﮐﻢ ﻣﯿﺎﻭﺭﯼ!

ﺩﻝ ﻭﺍﻣﺎﻧﺪﮦﺍﺕ ﯾﮏ ﻧﻔﺮ ﺭﺍ ﻣﯿﺨﻮﺍﮬﺪ ﮐﮧ ﻋﺎﺷﻘﺎﻧﮧ ﺩﻭﺳﺘﺶ ﺩﺍﺭﯼ….



اس ام اس عاشقانه

sms asheghaneh



میکویند هرکس نیمه گم شده ای دارد

تو اما بانو

تمام گمشده منی

و من یه هیچ نا تمام که با تو هست میشوم



اس ام اس عاشقانه

sms asheghaneh



امشب

می توانم غمبارترین خطوط را بنویسم :

من عاشق او بودم …

و او هم عاشق من بود

اما فقط گاهی اوقات …



اس ام اس عاشقانه

sms asheghaneh



هزار بار به تو گفته بودم

دلیل شیدایی یک زن ، زیبایی مرد نیست

یک مرد همیشه زیباست

وقتی که زخمهای دل مجروح زنی را می بوسد



اس ام اس عاشقانه

sms asheghaneh



مهم نیست چقدر بالایی

مهم اینه که اون بالا "لاشخوری” یا "عقاب”



اس ام اس عاشقانه

sms asheghaneh



قافیه های بلند نگاهت

همیشه در آخرین لحظات

به داد بیت های کوتاه غزلم می رسند

وقتی که نیستی اما

دستهای سیاه شعر سپیدم بالاست



اس ام اس عاشقانه

sms asheghaneh



غم داشتن جزیی اززندگیست

اما غمخوار نداشتن عذاب زندگیست…



اس ام اس عاشقانه

sms asheghaneh



ایـن سـال هــم بـا سـال هـای دیــگه ام

فــرقـی نــخواهــد داشــــت

چــون امســال هم…

تنهـــایــــــم



اس ام اس عاشقانه





یـہ وقـتهـایـی دلــت مـیـخـواد یـه پـــرانــتـز بــاز کـنـی

کـسـی کــہ دوسـش داری رو بـــذاری تــوش !

بــعـد پــرانـتــز رو بـبــنـدی

کـہ مـبـادا دسـت احـــد الـنـــاسـی بـهـش بـرسـہ . . .



اس ام اس عاشقانه





دو چشمى را كه مفتوح رخ ات بود

كنون گوهر فشان بگذار و بگذر

در افتادم به گرداب غم عشق

مرا در اين ميان بگذار و بگذر



اس ام اس عاشقانه





تو آخرین بارون پاییزی رفت

اون کسی که عاشق من بود

من زار زار این عشق و باریدم

پاییز فصل گریه کردن بود



اس ام اس عاشقانه





به نگاهی که

برای تو نیست محبت نکن

آدم است ، احساس دارد

باورش می شود

تو میروی و سالها اسیر محبتت میشود…



اس ام اس عاشقانه





دلم تنگ است می دانی

پناهم شانه های توست …



اس ام اس عاشقانه





زمستان… شب… سکوت… آرامش… تنهایی…

جای تو خالی ست…

 



اس ام اس عاشقانه





بی تو هر لحظه مرا بیم فرو ریختن است

مثل شهری که به روی گسل زلزله هاست

باز میپرسمت از مسئلهٔ دوری و عشق

و سکوت تو جواب همهٔ مسئله‌هاست



اس ام اس عاشقانه





زیرکی نیست برنجانی ز خود آدم را

هنر آن است بیاموزی ز عشق عالم را



اس ام اس عاشقانه





تو به دوستت دارم هایم معتاد شده ای

و من به دوستت ندارم هایت …

چه فرقی می کند اعتیار ، اعتیاد است …

و چه تفاهمی …



اس ام اس عاشقانه





چقد این شهر تاریکه

چقد این بغض بی رحمه

کسی درد غریبی رو

نمی دونه ، نمی فهمه

منبع : namakstan.ir
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
فروشگاه


[t][k]

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2393
  • کل نظرات : 150
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 62
  • آی پی دیروز : 108
  • بازدید امروز : 357
  • باردید دیروز : 182
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4,212
  • بازدید ماه : 7,420
  • بازدید سال : 70,885
  • بازدید کلی : 2,982,007
  • فروشگاه




    قيمت فقـط : 15.000 تـومان